30. september 2014

Vintagekort



Da har jeg kommet til siste del i utfordringen hos
Oppgaven denne gangen er:
Lag på lag - minst 5 lag.
Det har vært gøy å være med på 
denne utfordringen.


Matrialer jeg har brukt på kortet:
Vintagebilde: Nellie's vintage
Mønsterark: Inkido og Maja design
Roser: Storyteller
Glitter: Ranger Stikles - Star dust
Punch: Martha Stewart
Diverse pynt: perler, perlebånd, silkesløyfe


Jeg syntes dette bilde av vintagejenta var så skjønt:)


Jeg deltar med dette kortet hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
Klem fra Henriette

3 kommentarer:

  1. Dette var lekkert Henriette :) Herlig bilde og masse flotte blomster :) Klem

    SvarSlett
  2. så flott kort du har laget. Tusen takk for du deltar hos NSHK. Lykke til
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort :) Flott pyntet med blomstene :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Storyteller :) Klem Rita, DT

    SvarSlett