1. oktober 2014

Herrekort


Nå har vi kommet til oktober, og det er klart for nye utfordringer:)
Her er mitt DT bidrag  til utfordringen 
Scandinavia Paper Fun.
Les mer om utfordringen her.


Utfordrinen denne gang er Herrekort, og jeg har valgt
å lage et vintage posekort med bruntoner.


Jeg har revet og svertet på kantene med Distress Ink.
På tannhjulene prøvde jeg å "svampe" på mange forskjellige 
farger med Distress Ink putene, (brun, lilla, grønn, )
men det var litt vanskelig å få med på bildene.


 Matrialer jeg har brukt på kortet:
Mønsterark: Kort & Godt - Grunge bruk.
Mørke brun Bazzill, papirpose, bølgepapp.
Bilde: Kort & godt utklipsark - Vintage mann.
Dies: Tim Holtz - Steampunk og Gadget Gears
Distress ink puter: forskjellige farger på tannhjulene
Stempel: Kort & Godt
Filmrull: Tim Holz Ink.


Her er kortet som er inni posekortet.
Her skal jeg skrive en liten hilsen til han som skal få det.
Srøvlene er fra utklipsarket til kort & godt.


Jeg deltar med dette kortet hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
Klem fra Henriette <3

9 kommentarer:

  1. Tøft , kult og flott herrekort , så flott pynta . Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Een supergave stoere mannenkaart!
    Groetjes Tineke

    SvarSlett
  3. Herlig kort og tøffe detaljer.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    Klem Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Tøff bruk av tannhjul og bølgepapp :)
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    Klem pia

    SvarSlett
  5. Stilig vintagekort! Kult pyntet :-) Tusen takk for at du deltar hos Vintageutfordringen denne gangen. DT Heidi

    SvarSlett
  6. Så tøft herrekort :)
    Lekkert og kult pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Så kult et kort! Digger tannhjulene dine. Takk for at du deltar hos Vintage Udfordring

    SvarSlett
  8. Woow, kjempestilig herrekort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  9. Kjempe tøft herrekort Henriette :)
    Tøffe detaljer :
    Ha en fin dag!!
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett