28. september 2014

Toffefee eske


 Her har jeg pyntet en Toffifee eske til en god venninne.
Jeg er med i utfordringen hos Cherish This - Memories for Life
og har nå kommet til del 3 i utfordringen. Denne gangen skal vi bruke 
minst 10 roser/ blomster. Jeg har pyntet med mange forskjellige blomster.


 Jeg har også brukt glitter på noen av blomstene, rundt bildet og
  stempelet som er fra North Star Stamp.
Hvit maling fra Panduro hobby, har jeg brukt på ramma rundt bildet,
 og på noen av blomstene.


                                 Matrialer jeg har brukt på esken:
Vintagebilde,
Stempel: North Star stamp,
Blomster: Storyteller, Kort & Godt,
Metall hjørner og metall sommerfugl, 
Fugl i Chipboard,
Glitter: star dust, 
Maling: panduro hobby,
Div pynt: Kakeserviett, perlenål, perlebånd,
 Hug snug, bling hjerte


Jeg deltar med denne esken hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
Klem fra Henriette

10 kommentarer:

  1. Så mange flotte detaljer på esken din Henriette :-)
    Aldeles nydelig blomsterdekorasjon og så lekkert med perlebåndet på siden.
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap Utfordring.
    Lykke til !!

    Klem, Astrid - DT

    SvarSlett
  2. Hoi Henriette,
    Prachtig versierd deze toffee verpakking en heel veel bloemetjes! Ziet er heel mooi en lekker uit!
    Fijne zondag verder en lieve groetjes van Gerie

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntet toffifee eske.
    Lekre farger og detaljer.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelig dekorert eske!! Herlige farger og pynt sammen:-)
    Superfin kurv og kondolanse kort under her også.

    KLem Laila.

    SvarSlett
  5. Nydelig toffifee eske :)
    Så lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Lekker pyntet toffifee!

    Tusen takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  7. Nydelig eske med masse lekker pynt og flotte detaljer!
    Takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. Nydelig eske Henriette :)
    Herlig fargevalg og detaljer :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  9. Nydelig kreasjon. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSS. Klem fra Kristina

    SvarSlett