23. september 2014

Blomster dame


Jeg er med i Timeglass utfordringen hos Cherish This - Memories for Life
 som går over 4 deloppgaver. Dette blir gøy og spennende:)


Jeg valgte å lage et vintage / Shabby Chic kort, 
Jeg har ikke brukt disse fargene så mye i sammen, 
men syntes de var fine i sammen.


Matrialer jeg har brukt på kortet:
Mønsterark: Maja design - Vintage Spring Basies
Blomster: Roser - Storyteller,
Div blomster: Prima Flowers
Glitterlim på blomstene
Stempel: Gratulerer - Papirdesign,
Fugl - Panduro design
Diverse pynt: osteklut, kakeserviett, perler
Diverse blonder


Jeg deltar med dette kortet hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
Klem fra Henriette

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort i herlige farger. Takk for at du deltar hos Scrappelyst! Hilsen DT Ann Kristin

    SvarSlett
  2. Så vakkert og fint kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    Vibekke - DT

    SvarSlett
  3. Lovely and very stylish card Henriette! Love your flower arrangements, so pretty! Thanks for joining us at Vintage Udfordring, good luck, take care, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlett
  4. Nydelig kort i sukkersøt fargekombo :-) Helt herlig!!
    Liker alle detaljene dine. Virkelig gjennomført og fint.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hilsen DT Hege.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. Herlig med blomster i friske farger :)

    Tusen takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett