25. september 2014

Gave eske


 Utfordringen til Cherish This - Memories for Life del 2 er tema:
 Lag en eske. (bretteteknikk)
Her har jeg laget en gave eske. Det var morsomt å prøve noe nytt:)


Matrialer jeg har brukt på esken:
Mønsterark: Maja design
Dies: Sløyfe - Magnolia, oval - Spellbinders
Punch: Martha Stuert
 Roser - Storyteller
Diverse blomster
Fugl - chipboard
Gesso på Blomstene
Glitterlim, Perlebånd, brads
 Gelatinplater til vinduene


Jeg har brukt Gesso på blomstene, og litt på esken.
Rundt vinduene, (på spellbindersen) og sjøyfa har jeg brukt
Glitterlim.

Jeg deltar med denne esken hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
 Ha en fin dag <3 Klem fra Henriette

4 kommentarer:

  1. Nydelig Henriette :) Lekre farger og pynt!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Lekker gaveeske! Lykke til videre og takk for at du er med oss i Anonyme Timeglass!
    Merete

    SvarSlett
  3. Nydelig gave eske Henriette. ;) klem

    SvarSlett
  4. Nydelig gaveeske du har laget Henriette :-)
    Lekkert pyntet. Lykke til :-)

    Takk for at du deltar hos Card and Scrap Utfordring.

    Klem, Astrid - DT

    SvarSlett