9. april 2019

Gaveeske Carpe Diem


Her har jeg laget en gaveeske som kan brukes til smykkeskrin,
til en god venninnne.
🌿🌸🌿


Dette mønsterarket fra Pion design syntes jeg er så fint, 
  jeg har pyntet med litt forskjellige blomster, metallhjørner og 
perlebling rundt boksen
🌿🌸🌿


🌿🌸🌿
  1.  

Under esken har jeg limt på "ben" i sølv.


Inni lokket har jeg stemplet et fint sitat som passer 
godt til mottakeren 💗



Produkter:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Pion Design
Dies: Carpe diem -Nellie Snellen
Dies: Ramme - Spellbinders
Stempel: Kort og Godt og 
Punch: Martha Steward
Blomster: Storyteller, Kort og Godt
Div pynt: Metallhjørner, bling bånd, bling, Charms

🌿🌸🌿

Takk for at du besøker bloggen min 💖
Ha en fin dag
Klem fra 
Henriette 
🌿🌸🌿

4 kommentarer:

  1. Så flott gave-eske , herlige farger og pynt , klem Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Synnøve :))
      Klem fra Henriette

      Slett
  2. Veldig fin gaveeske. nydelig pyntet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Berit :))
      Klem fra Henriette

      Slett