23. mars 2019

Gratulerer med dagen


Her har jeg laget et Twist pop -up kort, 
denne bretteteknikken syntes jeg var gøy å lage :))


Jeg har brukt de nydelige mønsterarkene fra Pion design.
🌿🌸🌿


🌿🌸🌿


På baksiden har jeg mitt personlige stempel.
🌿🌸🌿
Produkter:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Pion Design - Memory Notes
Dies: Go Kreate
Dies: Tag inni kortet - Papirdesign
Stempel: Kort og godt
Sommerfugl - Floral Punch
Pynt: Kakeserviett, Blonde, perler 
Diverse blomster 
                                               
Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:

Takk for at du besøker bloggen min
Ha en fin dag
klem fra 
Henriette
🌿🌸🌿

10 kommentarer:

  1. Nydelig kort i flotte farger og stillig bretting , klem Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Synnøve :)) Klem fra Henriette

      Slett
  2. Nydelig kort, og jeg likte veldig godt blomstene ! ( og det er helt sant!!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Graciela :)) Så kjekt at du likte blomstene :))

      Slett
  3. Oj, det var et utrolig lekkert kort, Henriette! Både inni og utenpå. Jeg er imponert over komposisjonen av blomster! Stilig.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med mange lekre detaljer.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett