13. april 2024

Kjære konfirmant

Hei alle sammen :)
I dag har jeg et brettekort jeg vil vise dere :)
Det nærmer seg konfirmasjonstid, og da ble et konfirmasjonskort
 denne gangen.


Jeg har brukt de nydelige mønsterarkene Verdifull fra Papirdesign, 
og pyntet med sommerfugler fra klippearket Blomsterklipp i samme serien:) 
Ellers har jeg pyntet med nydelige roser.
Stempelet er også i fra Papirdesign, som jeg har stemplet med grå stempelpute.

Brettetekniken sett litt ovenfra:)


Baksiden av kortet, der har jeg laget en lomme med tag i,
 som man kan skrive en liten hilsen.
Tagen jeg har brukt ev i fra Papirdesign, og jeg har skåret den til så den passer inni lommen.


 Ha en fin dag :)

Klem fra Henriette
🌿🌸🌿

Produktliste:

Papir:

Dies:

Stempel:

Pynt:

Blekk:

Lim/ tape: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar