16. desember 2022

Julekort

Hei alle sammen :)
I dag har jeg et julekort jeg vil vise dere 🎄🎅


Jeg har brukt det herlige bilde fra klippearket til Mintay Papers.
Julestjernene har jeg laget selv med Heartfelt Christmas Poinsettia & Holly.


🎄🎄🎄


Inni kortet ha jeg stemplet med de flotte hjørne-stemplene i fra kort & Godt,
og embosset de med gull. Teksten er embosset med den flotte rødfargen
 Lumberjack plaid.





















På blomstene og bladene har jeg Brukt Distess Oxide, og hatt på glitter.




Ønsker dere alle en fin førjulstid :)
Ta gjerne turen til "Kreativ Scrapping" på Facebook,
og bli med på utfordringen. Tema for desember er: Jul

Klem fra Henriette
🎄🤶🎄

Jeg deltar i følgende utfordring med dette kortet :



Produktliste:

Papir;

Dies:

Stempel:

Pynt:

Blekk/ Ink / Embossing:

Lim / tape:

Verktøy:

2 kommentarer:

  1. SÃ¥ utrolig flott kort!

    Tusen takk for bidraget ditt til utfordringen vår hos Scrappelyst!

    SvarSlett
  2. Lekkert julekort! Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett