9. juni 2021

Sommerklem

Hei alle sammen :) 
Sommeren er her, og jeg har laget et enkelt sommerkort.
🌿 🌸 🌿


Jeg har brukt det nydelige Dream Garden arket fra ScrapBoys, 
pyntet med roser fra papirdesign og litt bling rundt på kortet.
🌿 🌸 🌿


Sommerklem diesen er fra Papirdesign, og jeg har brukt 
mosegummi på baksiden for at det skal komme litt opp.
🌿 🌸 🌿


På baksiden har jeg stemplet en liten sommerhilsen med 
stempelplata "Smil, det er sommer" fra Kort & Godt.
🌿 🌸 🌿


Ta gjerne turen til "Lek med Kreativ Scrapping" på Facebook, 
og bli med på utfordringen.
Tema for denne måneden er: Fargen Grå


Ha en fin dag
Klem fra Henriette.
🌿 🌸 🌿

Jeg deltar i følgende utfordring med dette kortet:


Produktliste:

Papir:

Dies:

Stempel:

Pynt:

Blomster:


Lim/ Tape:


4 kommentarer:

  1. Jeg rett og slett bare elsker runde kort. De blir alltid så utrolig flotte. Nydelig sommerlige kort i herlige farger. Takk for at du deltar hos NSHK.

    SvarSlett
  2. Herlig blomsterkort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og digger disse runde kortene. Likte godt at du hadde valgt å lage bladene i damme farge for kartongen

    SvarSlett
  4. Ikke bare er det rundt, men det er med scalopp. Jeg rett og slett elsker det. Nydelige papir du har brukt og flotte blomster til :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett