9. mai 2021

Bursdagsklem

 Hei alle sammen :)

I dag vil jeg vise et kort jeg har laget med den flotte diesen fra Studio light.

🌿🌸🌿


Jeg har pyntet kortet med roser fra Papirdesign, bling fra Kort & Godt og
kakeserviett. Motivet er i fra Dixi craft.
🌿🌸🌿
 

Inni kortet har jeg stemplet med motiv fra kort & Godt,
og pyntet med bling og glitter. Det er plass til å skrive 
en personlig hilsen i den hvite sirklen.
🌿🌸🌿


🌿🌸🌿  

                                                                         
Ta gjerne turen til "Lek med Kreativ Scrapping" på Facebook, 
og bli med på utfordringen.
Tema for denne måneden er: Fargen Grønn

Ha en fin dag
klem fra Henriette.
🌿🌸🌿

Jeg deltar i følgende utfordring med dette kortet:


Produktliste:

Papir:
Maja design - Coffee in the Arbour -Feel the grass between your toes

Dies:

Stempel:

Pynt:


Blomster:

Blekk:

Lim / tape:

Verktøy:



4 kommentarer:

  1. Så nydelig. Likte godt fargene grønt og rosa sammen

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett