13. desember 2020

Rundt julekort

I dag vil jeg vise et magisk julekort med den flotte diesen fra Marianne Design.
Der fulgte det med mange fine dieser, så det er mange muligheter til å bruke den på.
Jeg valgte å lage et lite rundt julekort som åpnes med et bånd. 
☆☆☆


Jeg har brukt det nydelige mønsterarket fra Maja Design,
 med to flotte hjort som hovedmotiv og brukt Fran tage embossing som snø.  

Rundt kanten på kortet.har jeg brukt blå Distress Oxide.

Forsiden på kortet når det er lukket med sløyfebånd,

På baksiden av kortet har jeg laget skrivefelt til en liten hilsen.

☆☆☆

Ta gjerne turen til "Lek med Kreativ Scrapping" på Facebook, og bli med på utfordringen .
Tema denne gangen er: Embossing

Ha en fin dag
Klem fra Henriette


Jeg deltar i følgende utfordring med dette kortet:


☆☆☆

Produktliste: 

Ark:

Dies:

Stempel:
Kort & Godt M-401

Pynt:

Blekk / Embossing:

Lim / tape:
Scohtch - ATG - rosa 085

2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort og skikkelig vinterstemning med det flotte papiret og fine diesen

    SvarSlett
  2. For ett vakkert kort! <3 Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

    SvarSlett