25. juli 2020

ATC - Maritimt ⚓


Her har jeg laget Artist Trading Cards med tema Maritimt.
Har lager bakgrunnen med Oxide med 3 forskjellige fargetoner.


Jeg er med på flere ATC - bytte grupper. 
De er gøy å lage disse små kortene, veldig gøy å se hva jeg får tilbake
hvor forskjellige ATC'ene er.


⚓ ⛅ ⚓ 





Produktliste:
Ark:
Akvarellpapir

Dies:
Måke - Marianne Design LR0595
Små måker - Frantic Stamper Die 09921
"Stubbe" - Sizzzlits - Pilings

Stempel:
Livbøyer - Magnolia Rubber Stamps

Distress Oxide:
- Tumbled glass
- Salty ocean
- Fades jeans
 
Diverse:
Netting 

Jeg deltar i følgeende utfordringer med Atc:


Ha en fin 
sommerdag 🌞
klem fra Henriette
🌿🌺🌿

3 kommentarer:

  1. Så fine disse ble. Jeg har ikke begynt på mine med dette temaet enda men flott å få litt inspirasjon fra deg .

    SvarSlett
  2. Koselige ATC kort. Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så lekre ATC-kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett