2. september 2019

Gratulerer


Her er et kort som jeg laget på Scrapbooking Day den 4.mai, 
da jeg var med på en utfordring som The Paper Crafting 
hadde i forbindelse med denne dagen. 
Jeg skulle ha lagt det ut for lenge siden, men bedre sent 
enn aldri...
🌿 🌸 🌿


Jeg laget et gratulasjonskort med selvlaget bagrunn,
der jeg brukte Stensil og dylusions spray.
🌿🌸🌿


Her har jeg har rammet inn gratulasjons stempelet i en 
resin dekor ramme, med litt hvite perler i 
forskjellige størrelser.
🌿🌸🌿


Jeg lagde dette kortet til en av utfordringene, og blant de
 som deltok var jeg heldig og ble trukket ut som topp 3.
Det var veldig gøy :))
🌿🌸🌿



Produktliste:

Ark:

Dies:

Stensil: 

Spray: 

Media:

Stempel:
Kort og Godt (S -235)

Ramme: 


Takk for at du besøker bloggen min 💖
Ha en fin dag
klem fra Henriette
🌿🌸🌿

2 kommentarer: