16. mai 2019

Gratulerer



I dag vil jeg vise et kort jeg lagde til min flotte "svigersønn" som har fyllt år.
Det flotte mønsterarket fra Papirdesign syntes jeg passet godt til fargene på bildet
( Jeg har fått tillatelse å bruke bildet)
✮✮✮


 Inni kortet har jeg brukt gavekort dies fra Simple and Basic, 
og en lomme dies fra Studio Light til å ha gavekortet i :)
✮✮✮


✮✮✮


 Produktliste:

Kartong: Bazzill 
Utklipp: Klippeark - Papirdesign
Dies: Stjerner Ramme - Papirdesign
Gratulerer - Kort og Godt
Gavekort - Simple and basic
Lomme til gavekort - Studio Light
Stempel: Kort og Godt
Dotter: Papirdesign
Sugerør: Kort og Godt
Bokstaver/ tall: Stickers - Storyteller


Ta turen innom Kreativ Scrapping,
og bli med på månedens utfordringen


Ha en fin dag
klem fra Henriette 
🌸🌿

10 kommentarer:

  1. Så kult kort. Her likte jeg så og si alt du hadde gjort med masse fine diecut, flott og røft papir og digger de gule dottene

    SvarSlett
  2. Flott kort med mange flotte detaljer . takk for at du deltar hos Scrappiness. klem DT Graciela

    SvarSlett
  3. Kjempetøft kort!
    Tusen takk for at du deltar i mai-utfordringen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  4. Så kreativt og personlig kort til svigersønnen :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  5. Stilig kort! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  6. Tøft kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. For ett fantastisk flott og gjennomført kort!
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    Klem fra Maya

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint. Likte så godt løsningen på gavekort. Tusen takk for ditt bidrag til Scrappiness. DT-Kristin

    SvarSlett