16. februar 2019

Til en hundevenn




 Jeg har laget et Twist pop -up"hundekort" til en venninne som er veldig glad i hunder.
Da syntes jeg dette stempelet passet så fint. 
veldig greit at det det følger med dies til stempelet.
🐶


Inni kortet har jeg brukt mange fine stempler fra Kort og godt.
🐶

Dette panda stempelet fra Kort og Godt er så herlig 🐼 💓



På baksiden er mitt private stempel og siden jeg var litt forsinket med å levere kortet,
passet der bra med stemplet: Bedre sent enn aldri fra Kort og Godt.
❤ 🐶 ❤


Produktliste:
Ark : kartong - kraft
Stempel: Kort og Godt -hund med lue, Tekst stempler - Kort og Godt
Stoooooooor Klem - Panda: Kort og Godt
Dies: Kort og Godt - hund med lue, Gratulerer med dagen,
Blomster: 49 and marked - Botanical potpourri Flowers
Hvite Roser - Storyteller, Rosa Roser - Storyteller
Diverse pynt: Brun blonde, Diamant - klar



Ta turen innom Kreativ Scrapping
og bli med på Februarutfordringen


Ha en fin dag
Klem fra Henriette

6 kommentarer:

  1. så kult og tøft motiv, også likte jeg alle de flotte tekst stemplene inni dette flotte kortet . klem Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Synnøve :))
      Klem fra Henriette

      Slett
  2. Så stilig og kult kort, Henriette!

    SvarSlett
  3. Du er så flinke med brette kort! skikkelig stilig

    SvarSlett