9. oktober 2018

ATC - HØST


I "Scrappeklubben" jeg går i, bytter vi ATC med hverandre en gang i mnd.
Oktober var tema "Høst",  her er min "Høst - ATC"
🍁🍂🍁🍂🍁


Stempelet har jeg embosset med svart embossingpulver:
🍁

Materialer jeg har brukt på kortet:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Papirdesign - Tur i skogen - Høstblad
Dies: Blader - Leane Greatief
Stempel: North Star Design
Blå bakrunn: Distress Oxide
Perler i høstfarger: Kort &Godt
🍁🍂🍁🍂🍁

Jeg deltar i følgende utfordringer med denne ATC´en:
🍁

Takk for at du besøker bloggen min 
Ha en fin dag
klem fra 
Henriette

7 kommentarer:

  1. Kjempeflotte Atc du har laget med nydelige høst farger. Takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Så herlige ATCèr du har laget :)
    Flotte farger og lekkert med bladene.
    Takk for at du deltar hos Scrappiness.
    Klem, Maya

    SvarSlett
  3. Så nydelige, takk for at du deltar hos Papirdesign denne måneden :-) Klem fra DT Rita

    SvarSlett
  4. Så flotte ATC kort, herlige og lune høstfarger. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem DT Gunn

    SvarSlett
  5. Lekre ATC-kort.
    Nydelige høstfarger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett