6. april 2018

Pandakort til en god venn

På dette kortet har jeg brukt Distress oxide  på bakrunnen,
oppå bakrunnen har jeg brukt Cardboard Lace Patterns.
Panda stempelet fra kort og Godt syntes jeg er så herlig, 
det stemplet jeg på hvit bazzillog klippet ut, og limte på
 3D puter på baksiden.

❤ ❤ ❤


Materialer jeg har brukt på kortet:
Kartong: Bazzill og Sølv kartong
Distress Oxide som bakrunn
Cardboard Lace Patterns
Srempel: Kort og Godt 
Dies: My Craft Time
Pynt: Svarte dotter 
Stickles - lilla

❤ ❤ ❤


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet

Scrappelyst #Grublis for mars - Farger
Scrap from your heart #20 - ❤ ikke 6 x 6 ❤

Ha en fin helg 💗

Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :))
*****
Klem fra

4 kommentarer:

  1. så tøft , fargerikt og kjempefint kort , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Flott, koselig og fargerikt kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Det fineste kortet :) heldige meg :)

    SvarSlett
  4. Så flott kort. Herlige farger på bakgrunnen og så søt panda

    SvarSlett