2. mars 2015

Project Life

Jeg er ganske fersk i Project Life, denne siden ble ganske enkel,
 men jeg hadde så mange flotte bilder av minstemann William som jeg ville ha med.
Denne måneden har Project Life Norge 
 en inspirasjonsoppgave jeg ville prøve meg på.




Jeg har valgt :
Tema: Favoritt (favorittjakka)
Farger: har prøvd å få fram fargene på sjokoladebildet.
Elementer: Wood, Chevronmønster og piler



Matrialer jeg har brukt:
Mønsterark: Maja design
Stempel: "Tøff & Kul"-Stempelglede
Wood, washitape, dotter fra Papirdesign.

Jeg har fargelagt pilene med rød tusj. 
Stempelet har jeg ebosset med walnut stain 
embossing pulver fra Tim Holtz

Prøver meg samtidig på 

7 kommentarer:

  1. Stilig side du har laga, takk for bidraget til utfordringa hos Project Life i Norge :)

    SvarSlett
  2. Så tøff denne siden var :) Herlig gutte side :) Takk for at du deltar hos oss i Project Life i Norge :)
    Klem fra DT-Monika

    SvarSlett
  3. herlig side, utrolig stilig med de røde detaljene du har fått med! :) Tusen takk for bidraget til utfordringa inne hos oss i PLiN :) DT-Lene

    SvarSlett
  4. Kjempeflott side, Henriette!
    /Berit

    SvarSlett
  5. DIGG side Henriette!!

    likte veldig godt når bildene fløyt litt over i de andre lommene... gir ett ett spennende inntrykk..
    Det er simple stories lommer?!
    Tusen takk for bidraget til marsutfordringen hos PLIN
    Linda

    SvarSlett
  6. Veldig kul side, og helt klart mange kreative løsninger som gjør siden spennende! Tusen takk for at du bidrar hos PLN. DT-Elisabeth

    SvarSlett
  7. Veldig kul side! Godt å få dokumentert de gode tøyse bildene!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett