18. september 2013

Konfirmasjonstid

Hei, her er jeg igjen :)  
Har vært opptatt med konfirmasjonsforberedelser!
Søndag 25.august konfirmerte minstejenta vår Maria Louise seg i Skåre Kirke i Haugesund.

  
Vi hadde en strålende dag, flott konfirmant i Rogalands-bunad. Været var strålende, og fantastiske gjester som gjorde dagen til en minnerik dag.


Nå når jeg er ferdig med å brodere bunaden til min datter, og en vellykket konfirmasjon er over, kan jeg begynne å scrappe og blogge litt igjen :) Jeg har noen kort som ikke har kommet i bloggen enda. De kommer etter vært. Kanskje jeg finner noen utfordringer som passer, for det er litt spennende å være med på:)

3 kommentarer:

  1. Så nydelig Maria Louise er i bunaden sin. Ekstra flott når den er brodert av deg, blir gode minner for henne.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Det var da en smuk skik at blive konfirmeret i en folkedragt som oven i købet er broderet af sin mor, her i Danmark har pigerne bare hvide kjoler på (uden mors broderi) knus morkaren.

    SvarSlett
  3. tusen takk for kommentar :) det er en flott konfirmant du har!! og eg gledar meg til og sjå ka du tryllar fram :) klem

    SvarSlett