31. mars 2014

Hjerteklem


For 14 dager siden var jeg på vårtreff med scrap4fun i Haugesund. Da lagde jeg dette "vår kortet" av et kaffefilter.


Matrialer jeg har brukt på kortet :
Kaffefilter,
Mønsterark - Maja design, 
bilde fra klippeark - Pion design, (sagan om våren)
 hjertedies -  Mangnolia doohickeys, 
sommerfugl - Martha Stewart punch, 
charms fugl - Storyteller,
blomst, Gardenia hvit - Storyteller.
Roser, silkebånd, osteklut, doilies, perler.


 På hjertediesen har jeg stemplet med stempel fra Kort & Godt, og hatt på hvit Frantage.


Jeg deltar med dette Kortet hos:

Blomster - doilies - osteklut


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)
Klem fra Henriette :o)

7 kommentarer:

  1. Nydelig og så var det vel en hurtigscrapp oppgave.
    Flott pyntet og duse rolige farger.

    SvarSlett
  2. Wauw, wat een supermooie creatie!
    Groetjes Tineke

    SvarSlett
  3. Hei Henriëtte
    Veldig fint at du fant bloggen min og jeg skal følge... selvfølgelig jeg også på deg. Norsk språk snakker jeg ikke hører, men la nederlandsk oversettelse i et oversettelse fra Google. Jeg har sett du flotte kort og kreasjoner, og også alle komme tilbake jevnlig i bloggen din Gerie

    SvarSlett
  4. Nydelig kort Henriette. Flott pynta og fine farger. Nå fikk jeg også lyst å lage kaffe filter kort 😊;) klem.

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort i vakre farger :-)

    Takk for at du deltar i utfordringen hos My Besties Norge, og lykke til!

    Lena

    SvarSlett
  6. Kærlighed Henriette, du gør meget flot arbejde.Fantastisk smukke! Var meget glad for at besøge dig på min blog.
    Hilsen fra Marina
    http://www.bettyscardsandpaperdesign.com
    http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/da/

    SvarSlett
  7. det var da herligt. super flot

    SvarSlett