27. mai 2019

Hurra for deg


Her er et kort jeg laget for datteren min, som skulle i bursdag på lørdag. 
Hun spurte så fint om jeg kunne lage et kort, hun scrapper selv, 
men hadde ikke tid denne gang pga eksamenstid.



Jeg har pyntet med blomster fra Papirdesign og Kort og Godt,
 bladene har jeg stanset ut med Joy Crafts dies, 
og de flotte tekst -disene er fra Papirdesign. Det skjønne bildet fant jeg på nettet. 


Inni kortet valgte datteren min dette flotte stempelet fra Papirdesign:))

På det tomme skrivefeltet skrev hun en personlig gratulasjonshilsen til.


På baksiden av kortet har jeg stempet med mitt personlige stempel fra
Scrapmagasinet.

Produktliste:

Kartong: Bazzill
Mønsterark: Maja Design - Woodlands
                     Maja Design - Monochromes
Bilde: funnet på nettet
Stempel: Papirdesign
Diverse Pynt: Blonder, Halv perler

Ta gjerne turen innom Kreativ Scrapping, og bli med på 



Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


Ha en fin dag
Klem fra Henriette
🌿🌼🌿

7 kommentarer:

  1. Så herlig kort, digger den hunden <3 Takk for at du deltar hos Papirdesign. Hilsen DT Rita

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort med herlig motiv ,flotte dies og så fine blomster , klem Syn;øve

    SvarSlett
  3. Få flott kort med herlig motiv! Fint pyntet! Takk for at du deltar hos Papirdesign! Hilsen DTAnn Kristin

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Flott kort, takk for at du deltar hos scrappiness. DT Graciela

    SvarSlett
  6. Åhhh jeg digger dette!
    Herlige blomster, og for ett fantastisk motiv :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  7. Så flott kort du har laget. Dette likte jeg godt. Fine ark, blomster og motiv. Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Klem dra DT-Kristin

    SvarSlett