24. april 2019

Til konfirmanten




I dag har jeg et kort til jentekonfirmant som jeg vil vise.

Jenta og teksten "Til konfirmanten" har jeg embosset
med embossingpulver i gull.

🌿🌸🌿


🌿🌸🌿


Inni kortet har jeg laget pengelomme og skrivefelt.
Jeg har brukt de flotte blomsterbordene fra mønsterarket til Maja Design.


Bak kortet har jeg mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.
🌿🌸🌿

 Produktliste:

Kartong:       Bazzil, Gullkartong
Mønsterark: Maja Design
Dies:            Ramme - papirdesign, Jente - Papirdesign,
                    Tekst - Til konfirmanten - Kaboks
Punch:         Martha Stewart
Blomster:     Papirdesign, Storyteller
Embossing: Ranger Embossingpulver - gull
Div Pynt:      Perler



Jeg deltar i følgende utfordring med dette kortet:
🌿🌸🌿

Takk for at du besøker bloggen min 💖
Ha en fin dag
Klem fra 
Henriette 
🌿🌸🌿

14 kommentarer:

  1. Så lekkert med jenta i gull. Har også fått sansen for å bruke embossing pulver igjen på alt mulig. Flott pyntet med blomstene og ramma bak jenta
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Jorunn Elin :)) Det er gøy å bruke embosing pulver :))

      Slett
  2. Sweet card. Thanks for joining us at scrap from your heart. Regards dt-Malene

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Lekkert med gull! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  4. Herlig kort, og jeg elsker blomster oppsettet ditt <3

    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort :)
    Fantastisk bruk av blomster.
    Takk for at du deltar på utfordingen vår hos NSHK.
    Jeanett

    SvarSlett
  6. SÃ¥ stilig konfirmasjonskort, fint med gulldetaljene :-) Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar RitaK :)) Klem fra Henriette

      Slett
  7. Kult kort med er litt ekslusivt preg.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar LindaSS :)) Klem fra Henriette

      Slett