18. april 2019

Kjære konfirmant


Jeg har laget et konfirmasjonskort med Brucho som bakrunn.
 konfirmanten stanset jeg ut i svart glitter mosegummi, 
og stjernene har fått et lag med glossy Accents for å få en blank overflate.
★☆★


Inni kortet har jeg brukt den flotte diesen fra Studio Light til Pengelomme. Jeg tok Brucho 
på arket før jeg stanset den ut, det samme gjorde jeg med stjernesirkelen som jeg har brukt 
rundt skrivefeltet. Konfirmasjonstemplene er i fra samme stempelplata fra Kort & Godt M - 412
★☆★


★☆★


 Produktliste:

Dies: Kjære Konfirmant - Papirdesign, Konfirmant (silhuett) - Dixi Craft MD 0029
Stjerner - Kort og Godtpengelomme - Studio Light - Essentials -144, Stjerne sirkel - Papirdesign
Stempel: Kort og Godt M - 412
Brucho - Intense Paint Powder
Glossy Accent



Ta turen innom Kreativ Scrapping,
og bli med på Aprilutfordringen
- konfirmasjon -
★☆★


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet :


★☆★

Ønsker dere en fin skjærtorsdag
Klem fra Henriette


12 kommentarer:

  1. Flott kort 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  2. Så kult kort, kreativ bruk av mosegummi :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. God Påske :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Rita :-) Klem fra Henriette

      Slett
  3. Jeg digger kortet ditt, og særlig bruken av diecut som pengelomme. Takk for bidraget hos Scrap the Rainbow, hilsen DT Trude Julie

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Trude Julie :-) Klem fra Henriette

      Slett
  4. For et utrolig flott kort!! Kjempefin pengelomme også!
    Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrap from your heart!
    - DT Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar Mari :-) Klem fra Henriette

      Slett
  5. Så kul bakgrunn på ett stilig kort! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

    SvarSlett
  6. Stilig og kult. Digger fargene du har brukt.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen fra oss i Papirdesign nå april.
    Med ønske om en super påske, klem fra Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar LindaSS :)) Klem fra Henriette

      Slett