16. desember 2018

Julepost til deg 📮


Hei 😊 i dag vil jeg vise et brettekort jeg har laget i 15 x15 cm 
Det var veldig gøy og lage. 
Har brukt det flotte bildet fra Vivi Gade -  Designpapir, juletrær fra Nellie snellen,
 som jeg har lagt lagt "snø"(Creotime) på. Osteklut under bildet og Hug Snug bånd for å holde
kortet i sammen. 
🎄🎄🎄


Den røde kartongen fra Papircolor er metallic, og det blir en fin effekt 
ved siden av hvit og gull. Det vises dessverre ikke på bilde.
🎄🎄🎄




Produktliste:
Kartong: Bazzill White, Gullkartong, Papircolor - metallic
Mønsterark: Papirdesign - "Stille Natt"
Bilde: Vivi Gade -  Designpapir
Dies: Nellie Snellen - Shape, Lene Design
Stempler: Kort og Godt - M-400, M-364, M-328 og Norsk Stempelblad
Snø: Creotime - 3D Snow effect
Pynt: Osteklut, Hug Snug




Ta turen innom Kreativ Scrapping
og bli med på Desember utfordringen
Lag på lag - Jul 
🎄🎁 🎄
Ha en fin dag
klem fra 
❤️

3 kommentarer:

  1. For et nydelig kort! Likte veldig godt bretteteknikken du har brukt. Den tror jeg at jeg må prøve meg på jeg og.
    Takk for at du deltar i Papirlosjens desemberutfordring #alt er lov.
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  2. Så stilig brettekort.
    Fine detaljer.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Herlig kort! Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett