16. oktober 2018

Tag

I dag blogger jeg for Craft Dreamy challenge blog



Månedens tema er Moodboard - la deg inspirere

🍁🍂🍁🍂🍁

Dette er mitt innlegg til oktober utfordringen


🍁🍂🍁🍂🍁


 Materialer jeg har brukt på kortet:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Papirdesign og Maja design
Blomster: 49 Marked, Papirdesign
Paljetter: Kort og Godt
Diverse Pynt: Blonde, metallhjørner, sløyfebånd

🍁🍂🍁

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


Takk for at du besøker bloggen min 
Ha en fin dag
klem fra 
Henriette

13 kommentarer:

  1. Der synes jeg du klarte moodboardet helt perfekt. Nydelig harmoni i taggen din.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig tag med flotte høst farger takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Så fine høstfarger og koselig tag:) Takk for at du deltar på utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb! DT Ingunn

    SvarSlett
  4. Stilig tag med fine høstblomster :-) Takk for at du deltar hos Papirdesign. Klem DT-Rita

    SvarSlett
  5. Så fin og høstlig TAG ❣️ Tusen takk for at du deltar på NSHK’s utfordring «alt er lov» Lykke til :)

    Klem fra DT Marielle

    SvarSlett
  6. For en nydelig høst tag! Digger måten bildet er rammet inn på med hjørnene! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  7. Kjempefin tag i høstfarger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett