16. juli 2018

Toffifee eske

Hei:) her deler jeg inspirasjon til månedens utfordring hos 
I dag vil jeg vise en Toffifee eske som jeg har pyntet.


🌿🌸🌸🌸🌿


🌿🌸🌸🌸🌿

                                                                              
Produktliste:
Ark:             Bazzill
Bilde:           Vintagebilde - utklippsark
Dies:            Spellbinders
Pynt:            Metallhjørner, Kakeserviett, halvperler, bling
Stempel:       Kort & Godt


🌿🌸🌿

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


💗💗💗

Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:))
*****
Klem fra
Henriette 

6 kommentarer:

  1. Lekkert pyntet eske. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntet eske. Herlige farger.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. For en nydelig vintage eske! De motivene er bare så fine. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin sommerutfordring #alt er lov
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  4. A beautifully decorated box. Thank you for sharing it with us at Crafting From The Heart.
    Mary

    SvarSlett
  5. Nydelig eske!
    Takk for at du deltar på Scrap from your heart sin utfordring
    Klem DT Trine-Lise

    SvarSlett
  6. Nydelig eke. Tusen takk for at du deltar i sommerutfordringen til Papirlosjen. DT-Elisabeth

    SvarSlett