17. juni 2018

Til brudeparet

I dag blogger jeg for Craft Dreamy Challenge blog

Utfordring for Juni


Månedens tema er Moodboard - la deg inspirere

❤ ❤ ❤

Dette er mitt innlegg til Juni utfordringen 


❤ ❤ ❤


❤ ❤ ❤


❤ ❤ ❤

Materialer jeg har brukt på kortet:

Kartong:       Bazzill, Gullkartong
Mønsterark: Papirdesign - Hell og Lykke
Bilde:           Pion design
Dies:            Spellbinders
Punch:         Martha Stewart - Hjerter
Blomster:     Storyteller, Kort og Godt 
Pynt:          - perlebånd
                  - gullhjerter - Panduro
                  - gifteringer - Panduro
                  - Blonde

❤ ❤ ❤

Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:



Takk for at du besøker bloggen min 💖
Ha en fin dag
klem fra 
Henriette

5 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort , så flotte blomster . Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så romantisk og flott bryllupskort.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Herlig og romantisk kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Nydelig og romantisk bryllupskort. Flott bakgrunn, ark m/blonde limt over(?). Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Så fint og romantisk bryllupskort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett