10. mai 2018

World Scrapbooking Day

Lørdag 5 mai var det World Scrapbooking Day, og jeg var med på alle utfordringene til 
The Paper Crafting 😊 Det var gøy, jeg koste meg mens jeg prøvde å løse oppgavene 😊
Den første oppgaven var  en Photo inspirasjon.
***


Materialer jeg har brukt på kortet:
                                                                   Kartong: Bazzill
 Mønsterark:Fabscraps - Steel Chic
 Bilde: -   Papirdesign                    
Dies: -Ramme : Joy Caft   
                     -Blader: Joy Craft               
Kakeservietter: Papirdesign
Sommerfugl: Floral Punch 
Diverse blonder
***

***

Takk for at du besøker bloggen min 💖

Ha en fin dag
klem fra Henriette


1 kommentar:

  1. Wow this is such a beautiful card Henriette, the colour combinations are just oh so lovely xx

    SvarSlett