18. mai 2018

GTD for Kreativ Scrapping - Konfirmasjonskort

Hei:)  i dag er jeg gjestedesigner for Kreativ Scrapping. Jeg har laget dette kortet som passer til månedens utfordring, som er konfirmasjon. 
Utfordringen finner du HER


Jeg har brukt de flotte arkene fra Papirdesign. Jente diesen fra Papirdesign syntes jeg passer så godt på konfirmasjonskort. Har pyntet med nydelige turkise, rosa og hvite roser.



 Inni kortet har jeg brukt den samme rammediesen fra Papirdesign, som jeg har brukt på forsiden.
 Tekststemplene inni kortet er fra Kort & Godt.
 Her har jeg laget en pengelomme. 



 Produktliste:
Ark: Bazzill, Papirdesign (Accessories) Papirdesign (vakre blomster)                            
Stempel: Kort & Godt
Blomster / Roser: Papirdesign og Storyteller
Pynt: Bling



  Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:
                                               Papirdesign #Maiutfordringen - Blomster og dies
                                              Papirplaneten #28 - Alt er lov
                                              Scrap From your heart #21 - Konfirmasjon
                                              Scrappines #5 - Bruk dies
                                              Scrap the Rainbow #1 - Alt er lov
                                              Scrappelyst #Maiutfordring - Feiring
                                              Scrappegarasjen #45 - Vår
                                              Crafting From the Heart #206 - Alt går
                                            
Takk for at du besøker bloggen min 💖
Ha en fin dag
klem fra
            Henriette           


7 kommentarer:

  1. Så lekkert kort i nydelige farger!

    Takk for at du deltar i mai-utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Så stilig konfirmant kort! Takk for at du er med på utfirdringen hos Scrap the Rainbow

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort og fin måte å feste penge gaven på inni kortet.
    Takk for at du deltar på Scrap the Rainbow sin første utfordring
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Nydelig kort!

    Takk for at du deltar på utfordringen til Scrap from your heart!
    Klem DT Trine-Lise

    SvarSlett
  5. Kjempefint konfirmasjonskort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Veldig flott kort i en herlig fargekombinasjon..
    Tusen takk for at du er med oss i Papirdesign denne runden...
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  7. Flott konfirmasjonskort, og jeg likte veldig godt ditt valg av farger. Smart løsning for å feste penger i kortet. Takk for at du deltar på Scrappiness sin utfordring. DT Bente-Heidi

    SvarSlett