21. april 2018

Konfirmasjonskort til en hestejente


Jeg har laget et konfirmasjonskort til en jente som har
 hest som sin store hobby.
(Bildet ble dessverre litt uskarpt)
***


Materialer jeg har brukt på kortet.
Kartong: Bazzill 
Mønsterak: Maja design og Papirdesign
Dies: Tekst - Til konfirmsnten - Kaboks
Hest med rytter - Joy craft
Rund (Inni kortet) - Papirdesign
Hestesko - Poppystamps
Pynt: diverse blomster
Stickles Ranger
***


Her har jeg brukt en gjerde dies som jeg la
 pengegaven bak.
***


Jeg deltar i følgende utfordringer:
***
Takk for at du besøker bloggen min 💖
Ha en fin dag
klem fra

10 kommentarer:

  1. Nydelig kort og så fint det var med hestemotivet.

    Takk for at du deltar i april-utfordringen til Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Lovely work, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    SvarSlett
  3. Så fint og personlig konfirmasjonskort.
    Likte veldig godt den kreative løsningen på pengelomme.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Utrolig flott konfirmasjonskort. Like forseggjort inni som utenpå. Herlig løsning på pengelomme!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Nydelig konfirmasjonskort. <3 Likte fargene veldig godt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness denne mnd. Lykke til. :-)

    Klem DT Line

    SvarSlett