30. juni 2017

Bryllupskort

Denne gang har jeg laget et bryllupskort i 15 x 15 cm 💗
Jeg prĂžvde meg pĂ„ bladgull som bakgrunn pĂ„ kortet, 
og det syntes jeg fikk en fin effekt. 
Deretter pyntet jeg med flotte bryllupsdies, perlebÄnd og blomsterbÄnd.


Materialer jeg har brukt:
Kartong: Bazzill og Gullkartong
Bakgrunn: Bladgull
Dies: - Cherry Lynn Designs (Wedding Vows)
- Ka Boks (Til Brudeparet)
Punch: Martha Stewart
Stempel: Kort og Godt
Pynt: PerlebÄnd, perler, blomsterbÄnd

***


Jeg deltar i fĂžlgende utfordringer med dette kortet:

*****
Takk for at du tar deg tid til Ă„ besĂžke bloggen min 💖

5 kommentarer:

  1. WOW, det her var bare helt utrolig nydelig. Alt er liksom like flott, sÄ man blir ikke mett av og se pÄ kortet. Helt fantastisk.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  2. SĂ„ mye spennende detaljer! Og min favoritt tekst dies til brudeparet <3 Tusen takk for at du deltar hos KaBoks.

    SvarSlett
  3. Masse lekre detaljer!
    Takk for at du deltar pÄ scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  4. Nydelig dekorert bryllupskort!
    Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarasjen!
    DT-May Linda

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert bryllupskort. Likte godt bakgrunnen med bladgullet.
    Klem Linda

    SvarSlett