26. februar 2017

Morsdagskort 💝


Dette kortet laget jeg til min mamma på morsdagen.
Det flotte bilde av sidensvans har min flinke 
mann som er naturfotograf tatt.
Det er gøy å kunne bruke noen av hans flotte 
bilder til scrappekortene mine 😊


Materialer jeg har brukt på dette kortet:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: 
Dies: Spellbinders (ramme)
kaboks (hjerte)
Stempel: Papirdesign
Foto: Dag Brynjelsen
Diverse blomster
Diverse pynt: blonde, perlebånd, hyssing
hjerteperler


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min 💖
*****
Kem fra


7 kommentarer:

  1. Så nydelig morsdags kort i herlige farger , flotte blomster og et vakkert motiv. Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, Henriette! Bilde er kjempefint og fargene du har brukt til passer perfekt.
    /Berit

    SvarSlett
  3. For et lekkert morskort! Og så artig at du bruker det fine bildet som mannen din har tatt. :) Både bilde og fargen på pyntet passer utmerket sammen. Nydelig!
    Takk for at du deltok i utfordringen hos Hjerteboden. Bli med gjerne på vår neste utfordring og. :)
    DT Maria

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med flotte detaljer. Takk for at du deltar hos oss i Scrappelyst. Vil minne om at det ikke er anledning til å kombinere Scrappelyst sine egne utfordringer. Må derfor be deg velge en av utfordringene, dersom du ønsker å være med i vurderingen for premiering.

    SvarSlett
  5. Fint morsdagskort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Nydelig kort vennen💕
    Så fine detaljer,
    likte godt hjertene i blomstene😊
    Ha en fin helg!
    Klem🌸

    SvarSlett
  7. Nydelig morsdagskort, og så kjekt å kunne bruke foto som din mann har tatt på kortet!
    Nydelig pyntet,klem

    SvarSlett