22. februar 2015

Minialbum


Jeg har laget et minialbum med noen fine ordtak og vintagebilder.


På hver side av sommerfuglen, og den store "charmsen",
har jeg limt magneter som er lukkemekanismen på albumet.
Alle sidene er pyntet med flotte mønsterark fra Maja design.


Når albumet er åpnet, trekker man ut sidene som vist på bildet over.
Jeg har pyntet begge sidene.


Dette er den ene siden, når den er brettet ut.
Det var litt vanskelig å få med alt, når jeg tok bildet.


Her er den andre siden.
Ordtakene jeg har brukt, har jeg stanset ut i forskjellige dieser.


Jeg har pyntet litt med diverse pynt som:
blonder, blomster, perler, bling, charms og kakeserviett.






Det er så mange nydelige vintagebilder, syntes de passet 
så fint inn i mellom de fine ordtakene:)





Jeg deltar i følgene utfordringer med dette minialbumet:



Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:)

Klem fra Henriette



15 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Wow så nydelig minialbum , flotte tekster , bilder , ark og pynt. Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Lekker minialbum :) Flinke!!
    Ha en fin ny uke vennen <3
    Klem

    SvarSlett
  4. WOUW hvor er det bare flot lavet, og sikken en god idé at lave det på denne måde. Virkelig smukt lavet i alle detaljer.
    Tusind tak fordi du deltager i udfordringen her hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  5. Et nydelig minialbum du har laget.
    Flotte tekster, ark og pynting.

    Fin mandag til deg.

    Jorill

    SvarSlett
  6. Skjønt og innholdsrikt album. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  7. Så lekkert og gjennomført minialbum. Virkelig fint. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. I love mini albums and I'm so glad you joined us at Vintage Udfortring with this beautiful accordion album!! Love all the vintage embellishments and soft and lovely colors! Hugs, Rebecca

    SvarSlett
  9. Herlig album, nydelig pyntet og så fine farger.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Så nydelig og gjennomført dette var.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  11. Great creation - I like it! Thanks for joining Vintage udfordring.
    Hugs
    Andrea-Emmi41

    SvarSlett
  12. wow, for et flott album du har laget. nydelig.

    takk for at du deltok på utfordringen vår hos Card and Scraps

    SvarSlett
  13. Dette var et vakkert og detaljerikt album, for en jobb :)
    Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst.

    Elin

    SvarSlett
  14. Vilket underbart vackert minialbum. Så många fina detaljer att titta på. Tusen tack för att du är med och deltar i utmaningen hos Vintage Utfordring.
    Kram Åsalill

    SvarSlett
  15. Så nydelig lite album <3 Ble jo helt oppslukt i det fine Maja-arket på utsiden :)

    SvarSlett