13. mars 2014

Gratulerer 80 år


Tanten til min mann har fylt 80 år, her er kortet jeg lagde til henne.


Matrialer jeg har brukt på kortet:
Mønsterark og bilde fra Pion design.
Dies: spellbinders - Labels 8 Decorative,
hjertedies: Magnolia doohickeys,
Klippeark: Kort & Godt,
Papirblomster: Kort & Godt, Roser: Papirdesign,
Tall: Tim Holz, 
Osteklut, sløyfebånd, perler, Glitterlim og 
hjertebling.


Her har jeg brukt fran tage og glitterlim.


Inni kortet har jeg stemplet med stempler fra Kort & Godt
og Norsk Stempelblad.


Jeg deltar med dette kortet hos:


Takk for at du tar deg tid til å besøke bloggen min:) 
Klem fra Henriette





11 kommentarer:

  1. Nydelig! Nydelige farger og nydelige blomsterklynger!
    Ha en super helg :o)

    SvarSlett
  2. For et utrolig koselig kort!! Elsker fargene og alle de nydelige detaljene:) Veldig inspirerende!:)

    SvarSlett
  3. Et nydelig bryllupskort med mange fine detaljer.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  4. For et herlig vintage kort!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos My Besties Norge
    Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    My Besties Norge

    SvarSlett
  5. Nydelig kort :) Flotte farger og nydelig pyntet med de fine blomstene og bladene :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrapping all over :) Klem DT Rita

    SvarSlett
  6. For et nydelig 80-årskort :) Og masse fint du har laget i bloggen din. Jeg legger meg som følger hos deg også.
    Ha en fin uke! klem Anita

    SvarSlett
  7. Lekkert 80 års kort vennen :)
    Du er så flink å lage delikate kort, nydelig med blomstene:)
    Takk for fin helg!
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  8. Vakkert kort du har laget!! Og takk for kommentar i bloggen min.
    Titter innom igjen!

    SvarSlett
  9. Dette var et nydelig bursdagskort i vintagestil. Liker detaljene med osteklut, bånd, perler og blomster. Tusen takk for at du deltar hos Kreative Verden og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned. Klem Bettina DT Medlem hos Kreative Verden

    SvarSlett